Een klantportaal op maat
Klanten verwachten steeds meer van hun leveranciers. Zelf zijn we inmiddels ook gewend om bij elke online aankoop te kunnen zien wanneer we de bestelling hebben gedaan en wanneer deze bezorgd gaat worden. Informatie wordt steeds meer gedeeld met klanten via een online klantportaal. Door zelf een klantportaal op maat te laten bouwen, bied je jouw klanten een premium ervaring en kan je informatie makkelijk delen en verzamelen.
Waarom een klantportaal op maat laten bouwen?
Een online klantportaal is meer dan een toevoeging aan je website – het is een middel om klantrelaties te versterken. Deel jij regelmatig belangrijke documenten met klanten of is er informatie die je met bepaalde klantgroepen wilt delen? Delen klanten veel informatie met jou, doen ze bijvoorbeeld meldingen van lekkages of schades via mail of telefoon? Met een klantportaal op maat zorg je ervoor dat informatie op een centrale plek verzameld en verwerkt wordt. Je kunt klantprocessen efficiënter inrichten. Benieuwd hoe wij aan de slag gaan met het bouwen van jouw klantportaal? Lees alles over hoe wij een maatwerk webapplicatie maken op onze proces pagina.